فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 34 ام

1394/8/13 14:11
نویسنده : مامان دنیا
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان و بابا

این هفته هم شکر خدا به خوبی سپری شد

دایی کمال و سجاد و مامانبزرگ اینا رو دعوت کردم خونه و شب خوبی با هم سپری

کردیم

2 روز بعد از مهمونی بابایی با دایی کمال اینا به خوزستان رفت تا به بی بی و

بابابزرگ سر بزنه آخه واسه عید دیده بودشون و دلش واسه مامان و باباش تنگ شده

بود منم  تو این چند روز خونه مامانبزرگ اینا موندم

دایی حمیدرضا اینا هم اومدن که با خاله عصمت اینا برن مسافرت

هر شب با دخترای دایی کلی پیاه روی میکردیم و تا 3 بیدار بودیم

وقتی دیدنم گفتن چقدر تپل شدی دنیا

منم گفتم مهم نیست فدای سر دخترم

هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)