فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

کوچ اجباری مامان و بابا

1393/3/13 20:04
نویسنده : مامان دنیا
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

خوبی نفس مامان

ببخشید که یه مدت طولانی نبودم

اتفاقای زیادی افتاده که واست تعریف میکنم قند عسلم

بعد از اون اتفاق بد که واسمون افتاد ( برگشتنت پیش خدا جون ) من دیگه سرکار نرفتم و روحیم خیلی داغون بود ،

واسه تعطیلات نوروز من و بابایی رفتیم قشم یک هفته موندیم بعد از اون برگشتیم خونه و فرداش رفتیم خوزستان

واسه نامزدی محمد ( پسر عمه زیبا) چند روز موندیم و بابایی رفت شیراز

راستی یادم رفت بهت بگم که بابایی از کارش استعفا داد و یه کار جدید شروع کرده ، با یکی از دوستاش یه

کارگاه تولیدی دستمال کاغذی زدند

منم چند روز موندم اهواز و بعد رفتم شیراز پیش بابایی و علی رغم میل باطنی چنتا خونه دیدیم و قرار شد که

خونمون و ببریم شیراز

من برگشتم اصفهان و کارای رهن خونه رو انجام دادم و بابا اومد و وسایل خونه رو برد شیراز ولی من چند روز

بعد رفتم پیش بابایی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

niniaz.ir
13 خرداد 93 21:13
سلام و عرض تبریک اعیاد شعبانیه یک آگهی اضافه در اینترنت هم کلی شما رو جلو میندازه این فرصت رو نی نیاز فراهم کرده و کاملا هم رایگانه [smiley]l/l_17.gif[/smiley] www.niniaz.ir نی نیاز: تنها کافیست روی «دکمه ارسال رایگان آگهی» بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید. از شهر انتخابی خود مطمئن شوید، اطلاعات آگهی را کامل کنید. و آگهی را ارسال کنید.
مامان مریم
20 بهمن 93 9:58
سلام عزیزم وبلاگ پر احساسی داری موافقی با لینک کردن