فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

سال 2014

1392/10/8 16:14
نویسنده : مامان دنیا
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی  مامان In Love


خوبی عشقمقلب


 

سال جدید میلادی مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــارک قلب مامان

totalgifs.com fogos-de-artificio gif gif fogosdeartificio12.gif

totalgifs.com fogos-de-artificio gif gif fogosdeartificio13.gif

ایشالا سال نو میلادی بعدی من و شما و بابایی کنار هم هستیم

 

 

totalgifs.com fogos-de-artificio gif gif fogosdeartificio11.giftotalgifs.com fogos-de-artificio gif gif fogosdeartificio09.giftotalgifs.com fogos-de-artificio gif gif fogosdeartificio16.giftotalgifs.com fogos-de-artificio gif gif fogosdeartificio15.giftotalgifs.com fogos-de-artificio gif gif fogosdeartificio14.gif                                    totalgifs.com fogos-de-artificio gif gif fogosdeartificio08.gif

آخه سال جدید ما ایرانیها با بقیه مردم کشورهای دیگه فرق داره


زمانی که فصل بهار ،  فصل تازگی و سرسبزی شروع میشه ما ایرانیها جشن میگیریم و سال جدید یا همون نوروز و به هم تبریک میگیم و عید

 

دیدنی میریم خونه همدیگه، وای نفسم نمیدونی چقدر خوشحالم که عید نوروز امسال تو پیشمی ، تو وجودمی ، تو دلمی


خدا جون شکرت بخاطر همه چیزای خوبی که بهم دادی ، خداجون عاشقتم

اما مردم دیگر جهان با شروع فصل زمستان سال جدیدشون ( سال میلادی )  شروع میشه یا همون عید کریسمس totalgifs.com boneco-de-neve gif gif 52.gif

 

به هر حال چه سال جدید ما باشه چه نباشه من به شما یکی یکدونه خودم

تبریک میگم عشـــــــــــــــقم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)