فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

ابراز وجود نی نی

1392/10/21 16:27
نویسنده : مامان دنیا
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانقلب

 

خوبی قربونت برمنایت اسکین

 

تو شتم مامانی خوش میگذره بهتچشمک

 

امروز صبح که از خواب بیدار شدم خمیازه، خیلی اذیتم کردی ،نایت اسکین سردرد و شکم درد شدید داشتمنایت اسکین

 

، بابایی گفت این نی نی پدرسوخته چرا مامانشو اذیت می کنهنایت اسکین

 

خلاصه با کلی سردرد چند لقمه صبحانه خوردم و رفتم سرکار ، ولی چشمت روز بد نبینه عشقم ، حالت تهوع

 

شدید داشتم و گلاب به روتون کلی بالا آوردم سبز، ولی بعدش خوب شدم تا عصر تحمل کردم و رفتم خونه

 

مامان بزرگ اینا تا بابایی اومد دنیالم و رفتیم خونه آماده شدیم و رفتیم مطب خانم دکتر قاسمی و آماده بودیم

 

صدای قلب نفسم و بشنویم که منشی بهم گفت آب خوردی گفتم نه مگه باید می خوردم گفت بله باید

میخوردی تا مثانت پر باشه تا نی نی خان قابل روئیت باشه نایت اسکین

 

بعد من و بابایی رفتیم کلی آب میوه و آب معدنی خریدیم و شروع کردم به خوردن ، ولی یک دلدردی گرفتم که

 

داشتم منفجر می شدم سریع رفتم پیش خانم دکتر که سونوگرافی انجام بدم  ، بهم گفت نی نی تون چند

 

روزه ست گفتم 58 روزه است ولی مثل اینکه شما دوست نداشتی صدای قلبتو بشنویم نایت اسکین

 

من و بابا خیلی ناراحت شدیم چون با هزار امید رفتیم مطب که صدای قلب  شما رو بشنویم ولی نشد و خانم

 

دکتر گفت که شنبه بیاین تا صدای نی نی تون و بشنوینگریه

تو رو خدا دیگه امروز دیگه نا امیدمون نکن بزار صدای زیبای قلبتو بشنویم جیگرمنایت اسکین

حالا امروز عصر دوباره میرم مطب که صدای قلب نازنینم و بشنوم نایت اسکین

 

 

عـــــــــــــــــــــــاشقتم نفســــــــــــــــــم  نایت اسکین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)