فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

اولین برف بازی سه نفره

1392/10/21 16:29
نویسنده : مامان دنیا
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق زندگیمون

خوبی نفس مامان

دیروز برف خیلی سنگینی بارید ، کلی ذوق کردمنیشخند

از سرکار که برگشتم خونه سریع شام درست کردم و منتظر بابایی شدم که بیاد و بریم بیرون

وقتی بابا جون اومد مثل همیشه اول من و بوسید ماچو بعد هم شما رو که توی شتم مامانی هستی و ازم پرسید

امروز دخترم ماامنشو اذیت نکرد

منم گفتم نه دخترمون خیلی خوبه ، مامانشو که اذیت نمیکنه

خلاصه نفس مامان بعد از اینکه شام خوردیم ،لبای پوشیدیم البته من به اجبار بابایی 2برابر همیشه لباس

پوشیدم ، چون بابا خان گفت باید خودتو گرم بگیری دخترم سرما نخوره)، یکم حسودیم شد ، گفتم یعنی تو

دخترتو بیشتر از من دوست داری ، بابا گفت نه قربونت برم اون کوچولوست و زود سرما میخوره باید مواظبش

باشیم خلاصه فندق مامان رفتیم بیرون برف بازی و کلی عکس گرفتیم

قلب مامان ایشالا سال دیگه هر 3مون با هم میریم و واست آدم برفی درست میکنیم نفسمtotalgifs.com boneco-de-neve gif gif bonecodeneve06.gif

فردا نوبت دکتر دارم باید برم سونوگرافی واسه شنیدن صدای قلب ثمره عشقمون

جیگرم نمیدونی چقد خوشحالم که قراره فردا صدای قلبتو بشنوم واقعآ یه حسیه که نمیدونم برات بگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره
21 دی 92 15:54