فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

تنها گذاشتن مامان و بابا

1392/11/26 12:00
نویسنده : مامان دنیا
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم لبخند

خوبی عشقمقلب

این چند روز حال مامان اصلا خوب نبودسبز

میخوام داستان تنها گذاشتن مامان و بابا رو توسط شما رو از اول واست بگم چون میدونم بزرگ شدی یادت

نمیاد چقدر من و بابا رو ناراحت کردی ناراحت

بعد از اینکه شما هفته 5 و سپری کردی منم تصمیم گرفتم دیگه سرکار نرمتو خونه باشم از شما مواظبت کنم

بعد از اینکه کلی آزمایش و سونوگرافی انجام دادم و به خانم دکتر نشون دادم مشخص شد که کیسه زرده یا

همون ساک حاملگی ( کیسه ای که جنین از آن تغذیه میکند)  و جفت تشکیل شده اما خبری از شما ( جنین)

نبود و خانم دکتر گفت که دوباره باید سونو انجام بدی

منم تصمیم گرفتم دکترم و عوض کنم فکر میکردم تشخیص اشتباه داده

خلاصه سونو جدید انجام دادم و تشخیص این خانم دکتر جدید هم مثل قبلی بود و جنین تشکیل نشده بود ،

علتشو که پرسیدم گفت بخاطر آلودگی و هوا و پارازیت هستش و کاری از دست ما بر نمیاد و الان خیلی شایع

شده و زیاد نگران نباش ، ان شاالله بارداری بعدی ،  و واسم قرص نوشت که سقط کنم

چون درگیر کارای بیمه بودم ( میخوام از بیمه بیکاری استفاده کنم ) وقت نکردم برم داروخانه و قرصا رو تهیه کنم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)