فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

صحبت های زیبا واسه شاهزاده کوچولو

1392/9/30 15:39
نویسنده : مامان دنیا
277 بازدید
اشتراک گذاری

 

 نوشته ها بهانه است،

 

 

 

 

 

 فقط می نویسم که یادآوری کنم بیادتم….

 

 

 

 

باورش باتو…

 

http://mahsae-ali.blogfa.com


 

 

 

تورا دختر خانوم می‌نامند .

مضمونی که جذابیتش نفس‌گیر است…

دنیای دخترانه تو نه با شمع و عروسک معنا پیدا می‌کند

 و نه با اشک و افسون.

اما تمام این‌ها را هم در برمی‌گیرد…

تو نه ضعیفی و نه ناتوان،

چرا که خداوند تو را بدون خشونت و زورِ بازو می‌پسندد.


اشک ریختن قدرت تو نیست، قدرت روح توست.

 

 

- بخشش را "بخش کن"... محبت را "پخش کن" ...

 

- غضب "پریشانی" است... نهایتش "پشیمانی" است ...

 

- "به طرف" گوش بده... "بی طرف" نظر بده ...

 

- شکیبایی... بر هر "دعوایی"، "دواست"...

 

- هر چه "بضاعتمان" کمتراست ... "قضاوتمان" بیشتر است...

 

- وقتی "عصبانی" هستم ... "لب به لبخند" نمی زنم!

 

- با "خویشتنداری" ... "خویشاوند داری" ...

 

- "بخشش" ... پاک کن "رنجش" ...

 

- به "خشم" ... "چشم" نگو ...

 

- در اینکه با هم "تفاوت داریم"...  با هم "تفاهم داریم"

 

- موقع عصبانیت... "داد نزن" خود را  "باد بزن"!

 

- سوء تفاهم، "تیر خطایی" است... که از "گمان" رها می شود!

 

- انسان "خوشرو" ... گل "خوشبو" ست.

 

- "آتشنشان" باش ... "آتشفشان" نباش ...

 

- از دورویی "دوری" کنیم... جای "دوری" نمی رود!

 

- وقتی "دور هم" جمع نشدیم ... "دور از هم" منها شدیم!

 

- از "تنفر" ... "متنفرم" ...

 

- "می توانست" اینطور نباشد... "می توانم"  اینطور نباشم ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرمحمد
21 فروردین 92 10:41
انشاا... نی نیتون به موقع و به سلامت به دنیا بیاد. ببخشید شما تصاویر متحرک را از چه طریق می گذارید. من از طریق آپلود عکس در نی نی وبلاگ می گذارم نمیشه،امکان داره راهنماییم کنید.







مرسی فدات شم . عزیزم توی گوگل تصاویر وبلاگ و سرچ کن پیجای مختلفی رو واست باز میکنه که تصاویر جالبی داره