فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

انتظار فرشته کوچولو خیلی سخته

1392/9/30 15:40
نویسنده : مامان دنیا
312 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من خیلی دلم هواتو کرده   من و بابایی دلمون واست تنگ شده ، راستی نفس مامان میخوام یه خبر خوب بهت بدم عزیزکم ، مامان چن ماه داره قرص اسید فولیک میخوره آخه این ویتامین به پیشگیری از نقائص هنگام تولد در مغز و نخاع نوزاد کمک می‌کنه، آخه من و بابا جون داریم خودمون و آماده میکنیم واسه اینکه ثمره عشقمون و که مدتی پیش خداجون هست و میدونم اون فرشته کوچولو هم دلش واسه مامان و باباش تنگ شده را پیش خودمون بیاریم تا کانون خونوادمون گرم شه

پرنسس مامان یه چیزی میخوام بهت بگم من و بابا جون تصمیم گرفتیم که تو اردیبهشتی باشی  میدونی چراسوال چون فصل خوبیه ، هوای عالی داره نه زیاد سرده نه زیاد گرمه کوچولوی من خدای نکرده سرما نمیخوره ،Emoticon

 

blue glitter rose flower

جیگر مامان میخوام یه خبر خوب دیگه بهت بدم Yellow Head Funny Smiley،ببین مامان چقد دوستت داره فقط خبرای خوب و بهت میده ، خاله زهرا امروز دخترشو به دنیا آورد خیلی واسه اون و عمو سجاد خوشحالم امروز زنگ زدم  باهاشون صحبت کردم و بهشون تبریک گفتم و آرزوی بهترینا رو براشون کردم عمو سجاد گفت ایشالا روزی خودتون ، منم قند تو دلم آب شد گفتم ایشالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)