فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

تعطیلات نوروز بدون نی نی

1392/9/30 15:39
نویسنده : مامان دنیا
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام قند عسلم

این تعطیلات نوروز هم بدون تو اومد و رفت ....Yellow Head Funny Smiley

 

قاصدک نازنینم زمان سال تحویل  به بابایی میگفتم  4 تا عید ِ بدون ِ نی نی رو تجربه کردیم...sad

عید ِ دونفره!!

دوست دارم انشالله سال دیگه  عیدمون دو نفر و نصفی باشه....!!یعنی تو دلم باشی...!!

و عید سال بعد به دنیا اومده باشی و کنارمون سر سفره بشینی و 

عید  رو سه نفره جشن بگیریم...!!!Wakka WakkaWakka WakkaWakka Wakka

دوست دارم هرسه مدلو تجربه کنم...!!!

عید ِ بی نی نی.....عید با نی نی تو شکم.... و عید با حضور نی نی......

الهی قربونت برم کی میشه بیای و با ما کنار سفره بشینی و

برای ماهی قرمز ِ تنگ ِ کوچولو ذوق و شوق کنی....!!

بی تاب ِ حضورتم........قلب


خوب میخوام از اولین روز تعطیلات  واست بگم عزیزکم

من و بابا واسه سال تحویل پیش مامان بزرگ و بابابزرگ و خاله درنا بودیم جای شما هم که خیلیییییییی خالی بود تو دلم میگفتم ایشالا نی نی نازم سال دیگه پیشمه ولی خوب نمیشه آخه (طبق قراری که بابا فرامرز گذاشتیم و قرار شد شما اردیبهشتی باشی)

شب هم که خاله آزیتااینا(خاله من و بابا) و خانواده داوودی خونه مامان جون بودن و.......

من و بابا 3 فروردین رفتیم خوزستان خونه مامان بزرگ و بابا بزرگ اینا چن روز موندیم ، هر شب خونه عمه هات و عموهات دعوت بودیم کلی خوش گذشت ( البته خونه دایی محمد و کمال هم رفتیم ولی واسه چن ساعت ) همه ازمون میپرسیدم کی نی نی تون میاد دوست داریم زودتر ببینیمش ما هم میگفتیم به زودی میاد

( من و بابا واسشون ویژن سازی کردیم )

بعد از اون رفتیم خونه خاله لی لی پیش شقایق و شیرین که ماشااله روز به روز خوشکلتر میشن

بعد با خاله لیلی اینا رفتیم کنار آب دزفول تا شب موندیم خیلی خوب بود ، فرداش هم همگی با هم رفتیم خونه خاله ماری و خلاصه کلی خوش گذشت با هم میگفتیم و میخندیدیم جای پرنسس م واقعأ خالی بووووود.......


 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)