فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

مادر بودن بزرگترین افتخار هستی

1392/9/30 15:36
نویسنده : مامان دنیا
451 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم امسال هم روز مادر و بدون تو سپری کردم نمیدونی دوردونه من ، چقد دوست داشتم باشی و روز مادر و بهم تبریک بگیGirl Power

 ولی عیبی نداره ایشالا سال دیگه کنارمی و تو رو تو آغوشم میگیرم  

امروز بعد از اینکه از سرکار اومدم خونه زود آماده شدم رفتم کلاس  ( راستی یادم رفت بهت بگم عشقم مامانی کلاس زبان میره )

بعد از اتمام کلاس با خاله درنا رفتیم واسه مامان بزرگ هدیه خریدیم یه عطر واسش گرفتم و روز مادرو بهش تبریک گفتم ، ایشالا همیشه سایش بالای سرمون باشه.

بابا فرامرز هم تا دیروقت سرکار بود وقتی اومد خونه با گلrose و هدیه اومد ( اونم واسه من یه عطر خریده بود) گفت از طرف منو شاهزاده کوچولوست خودش نتونست بیاد گفت بعدأ میام  ( از این خیال پردازیا من و بابا زیاد انجام میدیم ، جای تو حرف میزنیم تو خونه و قربونت صدقت میریم )  منم کلی بوسش کردم و ازش تشکر کردم

  بعد که شام خورد رفتیم خونه خودمون و خوابیدیم .

 

 

شاخه گل سرخی را

از گلستان کوچک قلبم تقدیم تو میکنم

و با تمام وجود میگویم

دوستت دارم مادرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)