فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

شروع تابستون

1392/9/30 15:35
نویسنده : مامان دنیا
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام قندِ عسلم

ببخشید این چند وقت چیزی  واست  ننوشتم آخه یه مقدار سرم شلوغ بوده زیاد وقت نکردم ، ولی قول میدم تند و تند همه رو واست بنویسم

 چند هفته پیش روز پدر بود بازم تو پیشمون نبودی خیلی دوس داشتیم که باشی ولی عیبی نداره ایشالا سال دیگه 3 نفری جشن میگیریم فدات شم

Kart day greeting cards on Title=

روز پدر من و بابا رفتیم بیرون من کلی هدیه واسه بابا خریدیم البته از طرف ِ خودم و شما عشق زندگیمون ، بعد هم با هم رفتیم شام خوردیم  راستی یادم رفت بگم چنتا لبلس خوشکل هم واست خریدم نفسم

جیگرم یه خبر بهت میدم کلی خوشحال شی ، پشیر پسرِ خاله ماری تو کنکور ارشد دولتی  رتبش 14 شد واااااااااای کلی خوشحال شدیم هممون ، به خاله تبریک گفتم هم از طرف خودم هم شما 

ایشالا روزری برسه که من هم به همه بگم نفسِ مامان تو دانشگاه رتبش 1 شده و کلی بهت افتخار کنم البته مطمئنم که تو همیشه  باعث سرفرازی و سربلندی من و بابا هستی

عشقم ، خاله مژی و میکال  اومدن ایران ، البته میکی زودتر اومد بعد بابا جونت رفت فرودگاه دنبالش  کلی خوشحال شدیم آخه دو سال بود که نیومده بود خاله هم 2 هفته بعدش اومد  چون سرکار بود ، خلاصه این چند وقت جای شما نفس مامان کلی خالی بود

راستی یادم رفت بهت بگم شاهزاده من مامان میره کلاس ایروبیک با خاله درنا آخه میخوام لاغر شم

خرداد ماه انتخابات ریاست جمهوری بود من که رأی ندادم به دلایل شخصی که بعدأ واست توضیح میدم ولی بابا و مامان بزرگ رأی دادن به اقای روحانی ، فردای اون روز که نتایج اعلام شد و آقای روحانی رئیس جمهور شد مردم خیلی خوشحال بودن و جشن گرفتن ، بابا بیرون بود بهم زنگ زد گفت آماده شو با هم بریم بیرون منم به درنا زنگ زدم گفتم با میکی آماده شین میایم دنبالتون ، خیابونا خیلی شلوغ بود و همه میرقصیدن بابا هم صدای ضبط ماشین و زیاد کرده بود ، کلی رقصیدیم  منم همش اینجوری بودم  واقعأ جات خیلی خیلی خالی بود زندگی من 

امروز هم  که قراره خاله ماری به همراه مهرشاد و نوید بیان ، آخه میخوان خاله مژی را ببینن آخه  وقت نمداره که بره حوزستان باید زود برگرده مرخصی نداره واسه همین اونا میان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساتیار
5 تیر 92 22:39
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
مامان هلیا
6 تیر 92 12:36
سلام عزیزم
مرسی که به وبلاگ ما سرزدی
منم اومدم مطالبتو خوندم خیلی عالی با سليقه بود فقط چرا عکسی از دایان جان نذاشتی تو وبلاگش.


عزیز دلم دایانم هنوز وجود خارجی نداره من تو خیالاتم باهاش حرف میزنم و واسش مینویسم ایشالا اگه خدا بخواد سال دیگه میاد پیشمون و منم مثل شما مامان خوشبختی میشم