فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

درد و دل مامان و نی نی ملوسم

1392/9/30 15:38
نویسنده : مامان دنیا
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشبوی من، خوبی نفسم؟ 

اون بالابالاها خوش میگذره؟

پیش فرشته ها ی مهربون خوشحالی؟

عزیزکم دارم از نبودنت مینویسم آخه من وبابایی خیلی برای اومدنت دعا دعا می کنیم، 

توهم برای ما دعاکن Raise The Roofدوردونه من .... 

نمیدونم کی میای پیش ما وخوشحالمون میکنی ولی همیشه برات می نویسم،تا یه روزی وقتی که اومدی  با اون چشمهای معصومت تموم خاطراتت روبخونی و کلی  ذوق کنی.tumblr_inline_mici2fRd891qz4rgp

ماه من خیلی درســــــــــــتت دارم.

بابایی هر نی نی که میبینه دلش آب میشه وهمش میگه پس کی قراره مسافر مهربون مابیاد؟منم میگم انشاالله  به خواست خدای مهربون نی نی ماهم میاد،صبر داشته باش.

نی نی  معصومم: اون بالا که هستی پیش اون فرشته های ناز وقشنگ، بهشون بگو مامانی هاتون بی صبرانه منتظرتون هستند و واسه اومدنتون ثانیه هارو میشمارند.انقدر ماماناتون رو چشم انتظار نذارید وزودی بیاید توی دل مامانی هاتونbig hug.

فرشته های مهربونم: دعاهای بعضی از مامان جونی ها  داشتن و حس کردن شماهاست .زودی خوشحالشون کنید...

کودک نازم میبوســـــــــــــــــــمت خیلیییییییییییی زیاااااااااااااااااد ...

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم فراواااااااااااااااااااانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)