فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

جیگیلی مامانی دلتنگه ، نمیدونه چیکار کنه ؟؟؟؟

1392/9/30 15:34
نویسنده : مامان دنیا
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

خوبی مامانی ؟؟

اون بالابالاها خوش میگذره فدات شم

الهی من قربونت بشم دلم خیلی واست تنگ شده

این روزا خیلی فکرم مشغوله ، از یه طرف دوس دارم که زود زود بیای پیشمون و زندگی من و بابایی رو عوض کنی

و از یه طرف فکر میکنم هنوز موقعیتمون  مساعد نیست ، با هر کسی هم که صحبت میکنم میگم دودلم میگه اشتباه نکن الان فرصت خوبیه واسه نی نی دار شدن

با بابافرامرز هم که صحبت میکنم میگم بزاریم سال دیگه نفسمون بیاد ، میگه چرا باید صبر کنیم من دوس دارم  نی نی زودتر بیاد پیشمون

قلب مامان  نمیدونی بابا چقد عاشق بچست هر بچه ای رو که توی خیابون میبینه کلی واسش ذوق میکنهbounce ball smiley

و اگه بابا و مامان بچه اجاه بدن بابا میبوستش ماچ

، وقتی میبینم ک اینقد بابایی بچه دوس داره منم دلم نمیاد اینقد بابایی رو ناراحت کنم یعنی اگه تو پیشمون باشی فکنم بابا میخورتت

اینقد که دوست داره و عاشقته

نفسم موندم که چیکار کنم سوال

 

راستی یادم رفت بهت بگم چند روز پیش که من و بابایی از سرکار برگشتیم خونه یه خواب 1 ساعته رفتیم بعد بابایی که بیدار شد منو بیدار کرد ، کلی ذوق کرد

که دنیا جون خواب دخترمون و دیدیم وای که چقد ناز بود همش تو بغلم بود و هی بوسش میکردم و نازش میکردم ، منم بهش گفتم تپلی بود گفت آآآآآآاره مثل فرشته ها بود

و کلی خیالپردازی کردیم Gemini

منم یه بار خوابتو دیدم وای که چقد بوست کردم اصلأ فکرشو نمیکردم که اینقد دوست داشته باشم

هستی من کاش دوباره بیای تو خوابم و بهم بگی مامانی من خسته شدم از تنهایی بزار بیام پیش تو و بابا فرشته من دوس دارم روی ماهت و ببینم

فسقلی من اینقد عاشقتیم و دوست داریم همش خوابتو میبینیم

خدااااااااااااااااااااا جون کمکم کن که تصمیم درست بگیریم و هر چی صلاحمونه بشهنگران

اگه قراره نی نی خوشکلم بیاد تو دلم زود بیاد دیگه تا منم بهترین مامان دنیا بشم واسش بابا فرامرز هم که میدونم بهترین بابای دنیاست چون بهترین همسر ِ هیشکی مثل بابا نمتونست مامانتو خوشبخت کنه والبته تو رو عشقِ من

جیگیلی مامان ، اینو بدن که مامان و بابا عاشقانه میپرستنت و دوست دارن به امید روزی که خانوادمون 3 نفری شه

دوووووووووووووووووست داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
10 تیر 92 16:36
ممنون که به سرزدی عزیزنم
خب دعوت کنین دیگه نی نی رو بیاد زودی


خواهش میکنم فدات شم
حتمأ عزیزم ، منم از خدامه که زودی بیاد تو دلم
بوس بوس
سحر
10 تیر 92 18:34
عزیزم شما که انقد بچه دوس دارید چرا دیگه انقد تردید!!!
زود باش مامان دنیا ناااااااااااااز
راستی لینکت کردم دوست داشتی تو هم بلینک


باشه فدات شم حتمأ نظرمو عوض میکنم و بیشتر فکر میکنم
لینکتو واسم بزار عزیزدلم
بووووووووووووس
مهناز مامان ترلان کوچولو
18 تیر 92 23:11
سلام عزیزم خیللللللللی وبت جالب بود همش دنبال این می گشتم که ببینم بارداری یا نه خب انشا الله زودتر نی نی دار بشین.

فدات شم مهناز جونم بوووووووووووس
مهناز مامان ترلان کوچولو
18 تیر 92 23:16
راستی لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتی بلینک