فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

حرفای دل ....

1392/9/30 15:35
نویسنده : مامان دنیا
289 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

میدونی...

 

یک وقت هایی باید روی یک تکه کاغذ بنویسی

 

 «تعطیل است»

 

و بچسبانی پشت شیشه ی افکارت!

 

باید به خودت استراحت بدهی

 

دراز بکشی...

 

دست هایت را زیر سرت بگذاری...

 

به آسمان خیره شوی...

 

و بی خیال سوت بزنی...

 

و در دلت بخندی به تمام افکاری که

 

پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند!!

 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 

حـــــواسمون بـــــاشه دل آدمه!

 

 

 

 

شـــــیشه نـــــیست کـــــه روش هـــــا کـــــنیم

 

 

 

 

بـــــعد روش قـــــلب بـــــکشیم

 

 

 

و

 

 

 

وایـــــسیم آبـــــ شـــــدنشو نـــــگاه کـــــنیم

 

 

 

 

 

و کـــــیف کـــــنیم!

 

 

 

 

رو شـــــیشه ی نـــــازک دل آدمـــــا

 

 

 

 

بـــــاید مـــــردونه پـــــاش وایـــــسی!

 

 

 

 

 

 

چـــــه آزمـــــون دشـــــواریست...!

 

 

 

قـــــلبت را در ســـــمت چـــــپ بـــــگذارند،

 

 

 

و بـــــگویند:

 

 

 

بـــــه راه راســـــت بـــــرو!

 

 

 




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
29 مهر 92 23:12
چطوری دنیا جونم خوبی؟
چه خبر؟


فدات شم عزیزم خوبم تو چطوری
خیلی ناراحت شدم واست ایشالا که خدا زود زود یه نی نی خوشتل بزاره تو دلت و همه غصه هاتو فراموش کنی

مهناز مامان ترلان کوچولو
6 آبان 92 16:40
به امید روزهای قشنگ
اپم عزیزم زود بیا


مرسی عزریز دلم
ترلان جونو جای من حسابی ببوس
دوووووووستون دارم