فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

❤❤❤ ردپای نی نی ❤❤❤

1392/10/1 9:46
نویسنده : مامان دنیا
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقمIn Love


خوبی نفس مامان الهی من قربونت برم In Love

 

یه خبر خوب دارم واست یه خبر بدناراحت


زن عموی مامان فوت کرد خدا رحمتش کنه خیلی خانوم مهربونی بود گریه،


واسه همین مامانی چند روز مرخصی گرفت و واسه مراسم به شهرستان رفت

 

 

و بابا چند روز تنها بود


و اما خبر خوب :


بعد از اینکه برگشتم با بابایی رفتیم داروخانه و بی بی چک گرفتیم ، یکمی


استرس داشتم استرس

 

 

و بابا اصرا میکرد که همین الان تست بگیر منم گفتم نه باید فردا صبح بگیرم


خلاصه فردا صبح بابایی یکمی دیرتر رفت سرکار و نتیجه تست خداروشکر +

بود  

هورااااااااااااااااااا من دارم مامان میشم  خدایا شکرت

وای عشقم نمیدونی بابایی چه ذوقی میکرد منم که از خوشحالی

داشتم بال در میاوردم که بعد از 4 سال نتیجه عشقمون داره میاد پیشمون

جیگیلی مامان نمیدونی چقــــــــــدر خوشحالم اصلآ قابل توصیف نیست


از حالا دیگه من مامان توام و مسئولیتم خیلی زیادتر شده


باید حواسم بهت باشه شما دیگه تو وجود منی 


عاشـــــــــــــــــقتم نخودچی من


فعلآ فقط به خاله زهرا گفتم من و بابا قول دادیم فعلآ پیش خودمون این راز نگه داریم تا بعد همه رو سوپرایز کنیم

 

بابا از صبح چنبار بهم زنگ زد که حال دخمرم چطوره Hippie

 

این هم عکس بی بی چک شما

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهناز مامان ترلان کوچولو
1 دی 92 20:50
عزیزم خیلی مبارک باشه هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا نمیدونی چقدر خوشحالم یه نی نی ناز میخواد بیاد بیش از اندازه ذوق کردم روحیه ام باز شد خدا حفظش کنه امیدوارم دوران بارداری خوب و خوشی رو سپری کنی مرسی فدات شم عزیز دلم ایشالا همه نی نی ها سالم باشن هر چی ک خدا بخواد
مامان امیررضا
2 دی 92 20:04
سلام دوست عزیز من هم اصفهانم البته دولت اباد. خوشحالم که نی نی دارین.ایشالا به شادی و سلامتی مرسی دوست جونم منم خیلی خوشحالم هم اینکه مامان شدم هم اینکه دوست عزیزی مثل شما پیدا کردم منم شاهین شهری ام ، خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم ، اما من نمیتونم وارد وبلاگتون شم اگه میتونی شما منو اد کن
سحر
2 دی 92 23:03
هووووووووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااا مباااااااااااااااااااااااارکهههههههههههههههههههههه دنیا جون خیلی خوشحالم خیلی زیاد ایشالا که قدمش مبارک باشه خانوم خانوما مرسی سحر جونم ایشالا خبر نی نی دار شدنت و زود زود بهم میگی فدات شم از خدا میخوام که تو هم زود زود مامان شی چون مطمئنم بهترین مامان دنیا میشی جیگرم
سهیلا
3 دی 92 19:14
سلام من تازه با وبتون آشنا شدم. بهتون تبریک میگم ایشالا قدمش پر برکت باشه. می تونم ازتون سوال کنم که بطور طبیعی باردار شدین؟ در اولین ماه اقدام؟ اخه من 4ماهه اقدام کردم ولی خبری نیس... ممنون میشم به سوالم جواب بدین سلام عزیزم ایشالا روزی خودتون آره فدات شم من بعد از پریودی اقدام کردم همون بار اول باردار شدم ولی دکترم بهم گفتع بود ممکنه تا چن ماه باردار نشی یعنی طبیعیه گلم نگران نباش