فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

دوستای نی نی خوشتلم

1392/10/8 14:22
نویسنده : مامان دنیا
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ، خوبی جیگرمBalloons

الهی مامان قربونت بشه


وای نی نی خوشکلم نمیدونی از وقتی که فهمیدیم اومدی تو دلم من و بابایی خیلی

خوشحالیم

ولی هنوز وقت نشد این خوشحالی رو با کسی قسمت کنیم


البته بابا از خداشه که زودتر این خبر خوب و به 2 تا مامانبزرگا بده ولی من فعلآ تونستم جلوشو بگیرم

 

راستی یادم رفت بهت بگم سال 93 که شما قدم رنجه میفرمایین و به دنیای ما پا میزاری

دوستای زیادی میتونی پیدا کنی


آخه خاله زهرا ( زن عمو کیومرث) خاله نگار ( دختر عمه مامان) خاله ماریا ( دوست مامان )


خاله شبنم ( دختر عموی مامان) خاله مژگان ( زن عمو آرش) هم نی نی هاشون تو اون سال

 

بدنیا میان و شما میتونی کلی


دوست پیدا کنی جوجه طلایی من ، ایشالا که قدم همشون پر برکت باشه و پر از

 

خوشبختی واسه مامان باباهاشون و  ، تنشون سالم باشه Gemini

به سلامتی اون روز نخودچی من

 

من و بابایی عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)