فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 38 ام

1394/8/13 14:14
نویسنده : مامان دنیا
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوردونه مامانی

این روزای آخر خیلی دیر میگذره

خیلی سنگین شدم دیگه نمیتونم مثل سابق پیاده روی طولانی داشته باشم آخه کله مبارک

شما اومده پایین زیر دلم جا گرفته و به مثانم فشار میاره و زود زود دستشوییم میگیره

خخخخخخ

تو این هفته نوبت دکتر داشتم خداروشکر همه چیز عالی بود و خانم علایی مامای

همراهی که قراره زمان بدنیا اومدن شما کمکم کنه و کنارم باشه بهم پیشنهاد داد که یک

جلسه طب سوزنی برم

آخه من بهشون گفتم که دلم میخواد دخترم زودتر بدنیا بیاد

واسه تحریک زایمان و کاهش درد زایمان یک جلسه طب سوزنی رفتم

روز 4 شنبه 20 ام مهر به همراه مامانبزرگ و بابایی به مطب دکتر آویژگان توی اصفهان رفتیم

اولین باری ست که طب سوزنی انجام میدادم

اولش یکم میترسیدم فکر میکردم درد داره ولی اصلا درد نداشت چون سوزناش فوق

العاده ظریف بودن سوزنها را روی نقاط فشار یعنی  روی زانوها.روی دست ها(بین

انگشت شصت و اشاره) .روی شکم و روی مچ پا هام زد

دکتربهم گفت یا امشب یا فردا دردای زایمانت شروع میشه  و بچت بدنیا میاد

همون موقع یکمی دردم گرفت ولی بعدش تموم شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)