فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 11 ام

1394/2/24 22:58
نویسنده : مامان دنیا
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه کوچولوی من

الهی مامان به قربونت بره دلم واست تنگ شده

من و بابایی هر روز باهات حرف میزنیم البته شما اینقدر کوچولویی که فکر کنم صدای ما رو

نمیشنوی بابایی هر روز بوست  میکنه وقربون صدقت میره

بابایی مجبور شد من و شما رو چند روز تنها بزاره و به دیدن خانواده خودش بره و به من گفت

بخاطر اینکه نی نی تو دلته

نمیخواد این همه راه و بیای رفت و 5 روز موند و زود برگشت آخه میخواست تا آخر تعطیلات

بمونه گفت دلم واسه خانمم و نی نی خوشکلم تنگ شده منم گفتم بیچاره سالی یه بار به دیدن خونوادش

میره عیبی نداره موقع رفتن هم کلی سفارش کرد که مواظب خودت و نی نی باش بعد به شما رو بوسید و گفت که مواظب مامانی باش

تو این هفته مامانبزرگ یک مهمون دیگه هم داره خاله مریم و پسرای گلش داداش نوید و مهرشاد به همراه باباشون اومدن.

پسرای خاله ماری و مژِی دوست دارن که شما پسر باشی ولی دخترای خاله لی لی یعنی آجی شقایق

و شیرین دوست دارن شما  دختر باشی آخه دختر خاله ندارن.

من و بابا هم میگیم ایشالا نی نی تنش سالم باشه دختر و پسر فرقی نداره هرچی باشه تاج سر ماست

نفس و جیگر و تموم زندگی ماست.

خاله اینا فقط چند روز موندن و هرچی اصرار کردیم که واسه 13 بدر بمونن گفتن که داداش بشیر

پسر بزرگ خاله ماری تو خونه تنها بود و مجبور بودن برن . راستی من دوست دارم هر وقت ایشالا

بزرگ شدی مثل بشیر شی میدونی چرا

آخه ماشالا پسر مودب و باهوشیه الان دانشگاه دولتی ارشد میخونه و رتبش 14 شد البته این رو هم

بگم که مطمئنم شما بچه باهوش و با ادبی هستی و هر رشته ای که بخونی من و بابا بهت افتخار

میکنیم نفسم

خاله ماری هم خیلی خوشحال بود و مدام میگفت دوست دارم بدونم این نی نی خوشکل ما دخمله یا شازده پسره

عزیز دلم با تمام وجودم عاشقتم و منتظر ورودتم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)