فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 12 ام

1394/2/24 23:00
نویسنده : مامان دنیا
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان خوبی فدات شم

هنوز تعطیلات عید تموم نشده و اولین سالیه که بابا بدون من رفت  من هیج جا نرفتم و توی خونه موندم اما هیچ شکایتی هم

ندارم و خیلی هم خوشحالم.

 یه مهمون دیگه هم داریم خاله لی لی غافلگیرمون کرد و به همراه عمو روان به خونه مامانبزرگ اومدن اما آجی شقایق و

شیرین نیومدن چون خاله هم قرار نبود بیاد به دیدن یکی از دوستای عمو رفتن از اونجا تصمیم گرفتن که بیان.

خلاصه ما خیلی خوشحال شدیم و 13 بدر با هم بودیم فردای 13 بدر هم رفتن

این هفته کلی ازمایش دارم که واسه سلامتی شما واجب بود و همه رو انجام دادم

بعد از اون سونو NT رو هم انجام دادم و پیش دکتر سلیمانی رفتم کمی منتظر بودیم تا نوبتمون شد و تموم آزمایشا و 2 تا

سونوگرافی که انجام داده بودم نشونشون دادم و گفتن که خداروشکر هیچ مشکلی وجود نداره و بهم گفت دراز بکش که صدای

قلب نی نی و بشنویم وای عزیز دلم صدای قلبت گوپ گوپ گوپ بهترین صدایی که تا حالا شنیدم الهی مادر به قربونت بره

بابایی و نگاه کردم قربونش برم کلی ذوق کرده بود و میخندید

تو این هفته 56 mmبودی جوجه کوچولوی من

من قربونت صدقت میرفتم که دکتر گفت حالا زوده واسه این حرفا بزار بدنیا بیاد بعد قربون صدقش برین

راستی یادم رفت بهت بگم دیگه سرکار نمیرم و ترجیح میدم تو خونه باشم و استراحت کنم که خدای نکرده شما اذیت نشی

فرشته کوچولوی من تو بهترین هدیه ای هستی که خداوند تو وجود من قرار داده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)