فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 13 ام

1394/2/24 23:01
نویسنده : مامان دنیا
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم جوجه کوچولوی دوست داشتنی ام

این روزها بابایی صبح ها سرکار میره و تا عصر من تو خونه تنهام و یک مقدار بی حوصله ام  و

سرگیجه دارم که طبیعیه بخاطر وجود یک فرشته کوچولو توی دلمه و من هیچ شکایتی ندارم

اصلا نمیتونم غذا بخورم تا بعدازظهر که بابایی میاد چیزی از گلوم پایین نمیره ولی همین که بابا رو

میبینم اشتهام باز میشه

البته بابا جون کلی بهم غر میزنه و میگه خانوم بخاطر خودت و نی نی کوچولو حتما باید غذا و میوه

بخوری آخه بنده خدا کلی مغز آجیل و تقویتی و روزانه میوه و سبزی واسم میگیره

منم مجبورم بگم چشم عزیزم میخورم  

جیگرم  من و بابایی عاشقتیم

یک عکس دیگه از نفس مامان

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)