فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 14 ام

1394/2/24 23:05
نویسنده : مامان دنیا
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مادر

این روزها من و بابایی واقعا خوشحالیم و همیشه پیش خودمون رویا پردازی میکنیم و از آینده 3

نفریمون صحبت میکنیم . و هر وقت بازار میریم و سیسمونی فروشی ها رو میبینیم کلی ذوق میکنیم

و منتظریم که جنسیت شما مشخص شده و واست کلی وسایل خوشکل بخریم

دل تو دلمون نیست که زودتر بفهمیم این فرشته کوچولوی مهربون آقا پسره یا دخمر خانوم

ولی هر چی باشی فرقی نداره من و بابا عاشقتیم و از خدا بابت وجود شما شاکریم

گاهی اوقات  وقتی از بابایی میخوام  کاری و واسم انجام بده از زبون تو ازش درخواست میکنم اونم

میگه چشم عزیزدل بابا الهی بابایی قربونت بره و تو رو میبوسه ( البته از روی شکم مامان )

یه روز که بابا حموم بود و یادش رفته بود حولشو ببره صدام زد که واسش ببرم منم حوصبه نداشتم

 از توی تخت پاشم گفتم واااااای چرا اینقد ما دونفر و بلند میکنی واسه یه حوله

اونم کلی خندید و گفت الهی من قربون شما دوتا عزیزای دل خودم برم و گفت ببخشید دیگه تکرار

نمیشه

دوردونه من اینو بدون که من و بابا عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)