فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 15 ام

1394/2/24 23:06
نویسنده : مامان دنیا
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مادر الهی من فدای اون دست و پای کوچولوت برم

این هفته رو با تنهایی شروع کردم چون بابایی از ما دور شد و بخاطر شرایط کاریش مجبور شد به

کرمانشاه سفر کنه و در کنار عمو کیامرز باشه

این اولین باره تو زندگی 5 ساله 2 ماه زندگی مشترکمون بابایی ازم دوره و خیلی واسم سخته

مخصوصا الان که شما تو دلمی . البته بابایی هم ناراحت بود ولی گفت بخاطر شما و نی نی میرم و

بهم گفت شما که تنها نیستی فرشته کوچولو همراهته من تنهام

بابا جون کلی خرید کرد واسمون و گفت مواظب خودتون باشین عزیزای دلم .

1 روز تو خونه تنها بودم که مامانبزرگ زنگ زد و گفت برم خونشون

بعد از خدای مهربون تو رو میپرستم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)