فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 16 ام

1394/2/24 23:07
نویسنده : مامان دنیا
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

از این هفته من و شما تنهاییم خیلی واسم سخت میگذره چون بابایی کنارم نیست هرجند خونه مامانبزرگ اینا خیلی راحتم و نمیزارن دست به سیاه و سفید بزنم و هر چیزی که دوست دارم واسم درست میکند

اما کنار بابا بودن یه چیز دیگست به آدم دلگرمی میده

درسته اینجا هم بود صبح تا شب سرکار بود اما همون که شب میومد پیشم خیلی احساس خوبی بود

بابایی هم هر وقت زنگ میزنه  میگه که دلتنگه من و شماست و میگه مواظب خودتون باشین

بابای بنده خدا هم خیلی بهش سخت میگذره فقط و فقط بخاطر راحتی من و شما رفته

که ان شالله به زودی برمیگرده و 3 نفری در کنار هم زندگی میکنیم

مامان عاشقته کوچولوی دوست داشتنی من

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ĸoѕαr
31 اردیبهشت 94 10:34
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا