فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 18 ام

1394/2/24 23:09
نویسنده : مامان دنیا
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

این هفته هم نوبت سونو هم دکتر زنان دارم  ولی منتظرم که بابایی از کرمانشاه بیاد و با هم بریم

این هفته مشخص میشه که جوجه کوچولویی که تو دل منه و قلبش تند و تند میزنه شاهزاده مامانه یا پرنسس

خیلی خوشحالم دیگه میتونم دختر گلم یا پسر گلم صدات بزنم چون هر وقت باهات حرف میزدم میگفتم قلب مامان یا جیگرم یا نفسم

هنوز واست اسم انتخاب نکردیم البته چندتا اسم مد نظرمون هست ولی خیلی واسه انتخاب اسم مرددم چون باید یک اسم با معنی و زیبا واسه جگر گوشم انتخاب کنم

که ان شالله وقتی بزرگ شدی از اسمی که واست انتخاب کردیم راضی باشی

روز موعود فرا رسید و متاسفانه مجبور بودم تنها برم چون بابایی نتونست باد و خیلی از این موضوع ناراحت بود و

بهم گفت نمیشه صبر کنی هفته دیگه منم بیام تا با هم بریم و صدای قبل زندگیمون و بشنویم ولی نمیشد

چون از هفته 18 میگذشتی و واسه سونو دادن دیر میشد بالاخره و من نزد دکتر سونوگرافی آقای کرمانی

رفتم و بعد از انجام سونوی NB گفتن که خداروشکر همه چیز خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد و اماااااا

جنسیت شمااا......

متاسفانه روی شکم خواب بودی و پشت گرامیتان را به ما کردی و مشخص نبود که دختر گل  مامانی یا پسر

گلم

بعد از اون پیش دکتر زنان سرکار خانم سلیمانی رفتم و سونو رو نشون دادم و ایشون هم گفتن که خداروشکر

همه چیز نرماله و وزن من را اندازه گرفت . که 72 شده بودم ماه پیش 68 بودم .

به خانم دکتر گفتم که من چیزی توی شکمم حس نمیکنم اونم گفت که این کوچولوی شما الان 12/5 سانته

بزار کمی بزرگتر شه اونوقت هر روز لگد میزنه به شکمتون و ابراز وجود میکنه

الهی من قربونت برم مشتاقانه منتظر اون لحظه هستم

جگر گوشه مامان دوباره بهترین موسیقی دنیا که ضربان قلب شماست و گوش دادم وای خدای من نمیدونی

چقدر خوشحالم که خدا شما رو توی وجود من گذاشته

خدایا شکرت

راستی یادم رفت بهت بگم که خاله ها مرتب زنگ میزدن که چی شد این وروجک ما دخمره یا پسره

منم گفتم که جیگر خاله هاش پشت کرده به شما و مشخص نیست که چیه اونا هم گفتن ای کله پوکه بی

ادب  این همه منتظر بودیم . گفتم نی نی خوشکلمون منتظر باباشه بعد از اون خودشو نشون میده

دور سر شما 38 میلی متر

اندازه ران شما 26 میلی متر

قد شما 125 میلی متر

و وزن شما 220 گرم

الهی مامان فدات شه زندگی من

اینم عکس 18 هفتگی فندق مامان

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

narjes jo0on
25 اردیبهشت 94 11:37
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام دوست عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی و شـاد و همیشه ایشاالله در حال گردش و خوش گذرونی باشی منم آپـــــــــــــم با موضوع شکلک های قشنگ لطفا بهم سر بزن و برام نظر بدید
بابای ملیسا خانم ناناز
26 اردیبهشت 94 1:23
با سلام . ضمن تبریک بمناسبت عید مبعث و همچنین بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشیم اگر با تشریف فرمائی خودتون ، یه یادگاری به رسم یادبود تو قسمت نظرات از خودتون به یادگار بزارید . منتظر شما هستیم .
ساسان اس ام اس
29 اردیبهشت 94 18:36
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان محمد
31 اردیبهشت 94 11:05
سلام عزیزم خدا برات نگهش داره
♥ نادیا و نیکتا♥
31 اردیبهشت 94 13:39
سلام خاله جون ....وبتون خیلی عالیه .خوشحال میشم به من سر بزنید . راستی لینک شدید لطفا ما رو هم لینک کنید سلام به روی ماهتون