فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 19 ام

1394/3/15 14:55
نویسنده : مامان دنیا
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم

کوچولوی نازنینم دلم واسه دیدنت بی تابه .

چون دوست دارم که شما را به صورت طبیعی به دنیا بیارم باید در یک سری کلاسهای بارداری شرکت کنم

واسه همین به بیمارستان رفتم و ثبت نام کردم و بهم گفتن که از 20 خرداد که هفته 22 ام هستی بیایید.

عزیزدلم 5 خرداد یکی از بهترین روزهای زندگیم بود چرا که اولین ضربه های شما رو حس کردم و متوجه حضور یک فرشته توی دلم شدم

  توی اتاق خاله درنا دراز کشیده بودم و دستم روی شکمم بود که شما با اولین ضربه ابراز وجود کردی و

مامان و خوشحال کردی

الهی من فدای اون دست و پای کوچولوت بشم اینقدر ذوق داشتم و به وجد اومده بودم که سریعا به بابایی

زنگ زدم و گفتم که نی نی تکون خورد و اونم کلی ذوق کرد و قربون صدقت رفت ولی نمیتونست زیاد حرف

بزنه چون سر کار بود .

همینجور خنده رو لبم بود و چشام بسته بودن که خاله درنا از سرکار اومد و گفت چی شده گفتم نفسم

حرکت کرد اونم کلی ذوق کرد و گفت الهی خاله قربونش بشه و دستش و روی شکمم گذاشت ولی شما

حرکتی نکردی واون بیچاره ناامید شد و رفت

به نظر من بهترین حسی که یک مادر قبل از به دنیا اومدن جگرگوشش میتونه داشته باشه همینه .

وای فندق مامان نمیدونی چقدر ذوق داشتم .

الهی مامان فدات شه خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)