فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 20 ام

1394/3/15 15:15
نویسنده : مامان دنیا
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان

این هفته خیلی خوشحالم جون بابایی قراره بعد از 39 روز دوری بیاد این اولین باری ست که اینقدر از هم دوریم

بابایی هم خیلی دلش تنگ شده هم واسه من هم واسه شما

بالاخره روز موعود فرا رسید و من و بابایی واسه تشخیص جنسیت شما به بیمارستان امام حسین مراجعه

کردیم

توی راه که میرفتیم به بابایی گفتم که فرقی نداره بچمون دختر یا پسر باشه من میخوام که واسه سلامتی

جیگرمون و دختر دایی سجاد و دایی محمد توی ماه رمضان قرآن و ختم کنم

ایشالا که خدا کمکم کنه و بتونم این کار و انجام بدم .

نوبت من شد و رفتم روی تخت دراز کشیدم و دکتر یک سونوی کامل از شما انجام داد و گفت که نی نی

شما دختره

الهی من فدات شم نمیدونی چه ذوقی کردم و چقدر خوشجال شدم

وای خدایااااااااا شکرت

خدا بهترین هدیش و بهم داد

اینقدر خوشحال بودم و ذوق داشتم که خنده از روی لبم محو نمیشد و گفتم دکتر مطمئنی گفت بعله دختره

دور سر شما 46 میلی متر

قد شما 145 میلی متر

قد ران شما 31 میلی متر

و وزن شما 340 گرم بود ( که توی کتاب راهنمای جامع هفته به هفته بارداری نوشته توی هفته 20 وزن جنین 320 گرم است)

الهی من قربونت دخترم برم که 20 گرم اضافه ون داری نفسم

از اتاق که بیرون اومدم به خاله ماری و لی لی زنگ زدم و گفتم که صاحب یک دختر خواهر شدین اونا هم

کلی ذوق کردن و تبریک گفتن .

و خاله دری و مامانبزرگ هم زنگ زدن و تبریک گفتن

از کتابفروشی چندتا کتاب واست خریدم  و هر شب واست میخونم نفس مامان

عکس پرنسس مامانی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)