فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 23 ام

1394/4/11 23:23
نویسنده : مامان دنیا
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

خوبی دختر یکی یکدونه من

این هفته خاله لی لی و دختراش  شقایق و شیرین اومدن

آخه شقایق هفته پیش کنکور داشت و یکسال تموم مشغول درس خوندن بود و هیج جایی نرفت و الان

واسه روحیه ش خونه مامانبزرگ بودن

وقتی من و دیدن گفتن واااااای خاله چقد تپلی شدی

گفتن کاش میشد دخترخالمون زود بدنیا بیاد و ببینیمش

با خاله اینا بازار رفتیم و یک سری لباس واسه شما خریدم

شقایق اسباب بازی واسه وان حمومت خرید گفتم واسه دختر خاله گلم

خاله لی لی هم واست یک لباس خوشکل خرید

خلاصه کلی ذوق وسایلت و کردیم و قبونت صدقت رفتیم

الهی مامان فدات شه کی میای پیشم تا این لباسهای خوشکل و تنت کنم

فرشته دوست داشتنی ما دوستت داریم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)