فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 22 ام

1394/3/26 12:28
نویسنده : مامان دنیا
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته آسمونی من

الهی مادر به قربونت بره

این هفته شروع کلاسای بارداری است و به مدت 8 جلسه روزای ذوج از  ساعت 10:30 تا 12:30 طول میکشه

توی کلاس چیزای خیلی آموزنده ای یاد میدهند

همه خانم هایی که اونجا هستند مثل من اولین بارداریشون هست و ذوق و شوق زیاد دارن

جلسه اول  و دوم در مورد دستگاه تولید مثل و تغیرات اعضای بدن در زمان بارداری و رشد و نمو

جنین  و همچنین مراقبت های بارداری و تغذیه وبهداشت فردی صحبت کردند

نیم ساعت آخر کلاس هم به آموزش تمرینات ورزشی پرداخته میشه و در آخر هم ریلکسیشن

فکر میکنم شما از این قسمت خوشتون میاد چون همینطور که دراز کشیده بودم و دستم روی شکمم

 بود شما مرتب تکون میخوردی الهی من فدات بشم ژیمناستیک کار مامان

یک کتاب به نام " آموزشهای دوران بارداری و آمادگی برای زایمان "  به همراه یک فیلم آموزشی

خریدم که حرکات کششی و ورزش هایی که در زمان بارداری باید انجام بدیم توش هست

جوجه کوچولوی من عاشقتم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)