فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

25 ام

1394/4/11 23:26
نویسنده : مامان دنیا
253 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم روز به روز که یه لحظه تولدت نزدیک تر میشم احساس شور و شعف بیشتری توی دلم به وجود میاد

قبلا یک حس ترس هم داشتم که نکنه خدای نکرده نتونم خوب ازت مراقبت کنم اما حالا انگار خدا

یک نیروی فوق العاده بهم داده و اعتماد به نفسم بالا رفته و میتونم به تنهایی از یکی یکدونه خودم

نگهداری کنم

الهی من فدای اون قد و بالات بشم هر شب خوابت و میبینم با چهره های متفاوت ولی توی همه

خوابام توی بغلمی و نوازشت میکنم و قربون صدقت میرم

چند باری هم خواب دیدم که 2 تا دختر 2 قلو دارم که یکی توی بغل من یکی توی بغل بابایی و

مرتب باهاتون حرف میزنیم

به بابا گفتم اونم گفت منم همین خواب و دیدم و کلی تو خواب ذوق کردم

این هفته نوبت دکتر داشتم و واسه چکاپ رفتم و همه چیز نرمال بود وزنم 75 کیلو بود

ضربان قلب شما رو چک کرد و ماشالا قلبت مثل ساعت کار میکرد

الهی مادر فدای اون قلب کوچولوت بشه

هنوز کلاسای بارداریم و میرم و خیلی نکات آموزنده ای یاد گرفتم

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

رویــــا
12 تیر 94 1:55
سلام دنیا جونم تبریک میگم گلم ایشالله گل دخملیمون توی بهترین شرایط و با سلامتی کامل پا به دنیا بزاره و دل مامانی و بابایی عزیزش رو شاد کنه دنیا جونم اصلا نگران نباش چون استرس برا نی نی کوچولومون بده و سعی کن پیاده روی داشته باشی عزیزم خوشحال میشم به دنیای من هم سری بزنی منتظرتم سلام عزیزم ماشالا چه دخترای نازی داری ایشالا خدا نگهشون داره رویا جون مرسی از راهنماییاتون
همراه رایانه
12 تیر 94 9:46
همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای شماره تماس : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir