فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته26 ام

1394/8/13 13:53
نویسنده : مامان دنیا
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر یکی یکدونه من

خوبی عزیزدل مامان

مامانبزرگ مجبور شد به شهرستان بره آخه  بنده خدا مامانبزرگ شکوه فوت کرد خدا

رحمتش کنه خیلی خانم مهربونی بود.

خدا روشکر تونستم قرآن و ختم کنم چون با خودم قرار گذاشته بودم که واسه ماه

رمضان هر روز یک جز بخونم واسه سلامتی نی نی هایی که قراره به خانوادموم

اضافه شن یعنی شما و دختر دایی سجاد و محمد و سلامتی همه خونوادمون .

خاله مژگان و میکال هم از دبی اومدن و ما رو غافلگیر کردن آخه خاله گفته بود چون

مامانبزرگ و بابابزرگ نیستن منم امسال نمیام چون بدون اونا ایده ای نداره و بعد از

اونم مرخصی ندارم

خاله دری هم واسه تعطیلات عید فطر به تهران خونه دوستش رفت

من و شما و خاله مژی و میکی هم تنها بودیم.

نازنینم دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)