فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 27 ام

1394/8/13 13:54
نویسنده : مامان دنیا
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جگرگوشه من کی میای توی بغل مامانی

این چند روز چون تنها بودیم هر روز میرفتیم پارک و بازار

راستی یادم رفت بهت بگم خاله مژی کلی لباسای خوشکل واسه دخترم خرید و کفش و

گیره الهی من قربونت دختر خوشکلم برم زود بدنیا بیا تا اینا رو تنت کنم .

عروسی دایی جمال (پسر عمه مامان) آخر هفته بود ولی ما نتونستیم بریم.

بعد از عروسی مامانبزرگ و بابابزرگ هم اومدن و با دیدن خاله مژی کلی خوشحال

شدن

بابایی هم که هنوز نیومده پیش من و دخترم خیلی دلم واسش تنگ شده ولی خوب فعلا

 کاراشون زیاده و گفته تا چند روز دیگه میام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)