فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 28 ام

1394/8/13 13:55
نویسنده : مامان دنیا
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم

خاله ماری و مهرشاد هم اومدن واسه دیدن خاله مژی و جمع خاله ها جمع بود بجز

خاله لی لی که بخاطر انتخاب رشته شقایق و کلاسای شیرین نتونستن بیان .

خلاصه دخترم جای شما هم واقعا خااالی بود

سرویس خواب دخترم هم آماده شد و آوردن و چیدم توی اتاقت و خاله ها قربون

صدقت میرفتن و به من میگفتن دنیا کی دخترت بدنیا میاد دلمون میخواد زودتر

ببینیمش و اون لپای توپلشو گاز بگیریم منم میگفتم وااااای دلتون میاد اونا هم میگفتن

که خواهرزاده خودمونه بعععله که دلمون میاد

البته دخترم نترسی و اونا شوخی میکنن چون خیلی دوستت دارن

خاله مژی آخر هفته رفت و خاله ماری هم فردا صبحش چون مهرشاد کلاس تابستونی

داشت

اون روزی که خاله اینا رفتن بابایی هم اومد و کلی خوشحالم کرد

بابایی گفت عزیزم چه تپل شدی آخه بعد از 2 ماه اومد منم گفتم دخترت تپل شده بعد

بوست کرد و کلی قربون صدقت رفت

بابا واسه من و شما هدیه های خوشکل خرید

11 مرداد تولد مامانه ایشالا سال دیگه با هم جشن میگیریم قربونت برم

مامان و بابا بی صبرانه منتظر ورود دخترشونن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)