فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

هفته 29 ام

1394/8/13 13:56
نویسنده : مامان دنیا
303 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابای مشغول چیدن اتاق دخترمون هستیم و با ذوق و شوق فراوان این کار و

انجام میدیم

و مرتب چیدمان کمد و دراور و تخت و گهواره و عوض میکنیم چون میخوایم بهترین

اتاق و واسه دختر نازم درست کنم

بابایی هیچ کدوم از وسایلی که واست خریدم و ندیده بود چون تو این 2 ماهی که نبود

من همه رو خریدم و کلی ذوق میکرد و لباسات و بو میکرد و میبوسید و قربونت

میرفت.

 البته یه مقدار دیگه مونده که گذاشتم با بابایی برم که اونم تو خرید وسایل دخترش

نقش داشته باشه.

از خدا بخاطر وجود تو سپاسگذاریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)