فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

عشق خیلی پیچیدست

1392/9/30 15:35
نویسنده : مامان دنیا
713 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم امروز برای تو مینویسم

سالها بعد که به دنیا اومدی و بزرگ شدی قد کشیدی و خانوم شدی دلم میخواهد تو را از همه

پسرهای محله و مدرسه و دانشگاه دور کنم

دلم میخواد فقط واسه من و بابا باشی

دوست ندارم کسی تو رو از ما جدا کنه

میدونم خیلی سخته

دخترم میدانم از من متنفر میشوی

میدانم مرا بدترین مادر دنیا میدانی

میدانم . . . خوب میدانم

اما دخترکم اگر بدانی چه بر سر  مادرو پدرت آمد تا به هم رسیدنFree Love Smileys

چقد سختی کشیدن تا بالاخره مال هم شدن

دخترم وقتی سنت هنوز درگیر احساس است و منطق نمیشناسد عاشق میشوی...

دخترکم عاشقی درد داردFree Love Smileys

دوست ندارم هیچ کس و هیچ چیز باعث ناراحتیت بشه

دوس ندارم هیچ وقت اشکاتو ببینمشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

یعنی کسی پیدا میشه که لیاقت تو و عشقت و داشته باشه

عاشق بودن خیلی سخته دوردونه من

بمیرد مادر و درد آن روزهایت را نبیند نفسم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسین جون
9 تیر 92 15:09
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون
درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم

اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203
به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای
از لطف شما سپاسگذارم


چشم عزیزم حتمأ رأی میدم ایشالا حسین جون و محمد یزدان برنده شن بوس
عاطفه
10 تیر 92 15:14
مرسی عزیزم که تولدمو تبریک گفتی

رمزش 13731363هست بین خودمون بمونه

یه دنیا بوسسسسسسسسس. ....


خواهش میکنم فدات شم


عاطفه جونم میشه لطفأ لینکتو بهم بدی فکنم پاک شده