فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

اثاث کشی مامان بزرگ

1392/9/30 15:34
نویسنده : مامان دنیا
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوردونه مامانی

خوبی نفسمماچ

دلم واسه بغل کردنت یه ذره شده

الهی قربونت برم  من ،  کی میای دیگه پیشم

چن روز پیش خاله لیلی به همراه  شقایق و شیرین و عمویی اومدن

(البته میخواستن واسه آخرِ تابستون بیان ولی چون خاله مژی فقط این هفته ایرانه باید زود برگرده ، اومدن که ببیننش ، ما هم تا سال دیگه نمیبینیمش  )

راستی قند عسلم یادم رفته بود بهت بگم که مامان بزرگینا خونه قدیمی رو  فروختن یه خونه دیگه خریدن ، دیروز هم اثاث کشی کردن رفتن تو خونه جدیده الان به ما نزدیکتر شدن هورااااااااااااااا

( البته فقط واسه چند ماه ، چون خونه ما هم تا چن ماه دیگه آماده میشه باید اثاث کشی کنیم بریم تو خونه خودمون)

خلاصه دیروز خاله های بیچاره ( ماری ، لیلی ، مژی ) از صبح  داشتن وسایلو میچیدن تو خونه جدید ( مامانی تنبلت هم تا ساعت 12 خواب بود )

بعد رفتیم خونه مامان بزرگ یکمی نشستیم و صحبت کردیم

بعد با خاله اینا برگشتیم  خونه خودمون و جات واقعأ خالی قربونت برم الهیقلب فیلم چنتا عروسی رو گذاشتیم و شروع کردیم به رقصیدن کلی خندیدیم

یکمی هم استراحت کردیم و دوباره رفتیم خونه مامان بزرگ و تا ساعت 1 اونجا بودیم و شام خوردیم و با هم صحبت کردیم و خندیدیم

بعدشم که بابا رفت سرکار چون شب کار بود منم تنها بودم ، تو هم که پیشم نبودی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهناز مامان ترلان کوچولو
25 تیر 92 13:36
ممنون که به ما سر زدین خاله جون


فدات شم دخمر گلم باعث افتخاره روی ماه شما رو دیدن
یه دنیا بوووووووووووس