فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

چهارمین سالگرد عقدِ مامان و بابا

1392/9/30 15:32
نویسنده : مامان دنیا
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگیلی من

خوبی قربونت برمقلب

دلم خیـــــــــلی خیــــــــلی واست تنگ شده نفسمناراحت

چند روز پیش 4 امین سالگرد عقدمون بود 4 سال پیش من و بابایی پیوند عاشقانمون و بستیمنایت اسکین

اون روز و همه یادشونه خاله دری ، مامان بزرگ ، دختردایی ها و چند تا از دوستام یادشون بود و تبریگ گفتن نایت اسکین

آخه  روز خیلی به یاد موندنی بود 88/8/8 روز تولد امام رضا تولد امام هشتم ساعت 8:08 شب نیشخند 

واسه همین  بابایی منو سورپرایز کرد نایت اسکینو یه گوشی خوشتل واسم خرید ، کلی ذوق کردمنایت اسکین

ببخشید نتونستم این چند وقته زیاد واست بنویسم آخه دور جمع و جور کردن وسایل خونه ام عشقم ، خیلی خسته شدم نایت اسکین

اخه میخوایم بریم تو خونه خودمون چون دیگه آماده شده مژه

راستی یادم رفت بهت بگم ، مامان فقط تا آخر ماه دیگه میره سرکار چون میخوام  استراحت کنم ونایت اسکین خودمو آماده کنم واسه اومدن یکی یکدونه خودم  نایت اسکین

دوســــــــــت دارم هـــــــوارتا عشقمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
29 آبان 92 12:41
واااااااااای چقد تبریک بهت بدهکارم دنیا جونی. خانومی سالگرد عقدتون مبارک البته با تاخیرچه روزه بیاد ماندنی عقد کردید خانوم همیشه خوش و شاد و پیروز باشید و خیلی زود ثمره عشقتون رو در آغوش بگیرید. خونه نو هم مبارک خانوم ایشالا که 3قلوها بیان و خونه جدید رو پر از هیاهو کنن
مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزدلم ایشالا تو هم همیشه شاد و خوشبخت باشی ایشالا خونه شما هم با هیایوی نی نی های خوشتل و تپلی پرشه