فرشته مامانیفرشته مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
شروع عشق من و بابای شروع عشق من و بابای ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

دخترم تمام وجود و هستی من

خونه جدید

1392/9/30 15:31
نویسنده : مامان دنیا
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولو من

 

 

الهی قربونت برمقلب

 

 

خوبی فدات شمماچ

عزیز دلم ببخشید من دیر میام و واست مطلب می نویسم

این چند وقته من و بابا واقعآ درگیر کارای خونه بودیم


بالاخره خداروشکر خونمون آماده شد و بهمون تحویل دادن و ما هم  اثاث کشی

کردیم و رفتیم توش هورااااااا


چند روز مرخصی گرفتم و با کمک مامان بزرگ خونه را مرتب کردیم

 

 

مامان بزرگ بیچاره خیلی زحمت کشید و کمکم کرد یعنی اگر اون نمیومد خدا


میدونه این مامان تنبل شما تا کی خونه رو مرتب میکرد

 

واقعأ خدا خیرش بده

 

 

من و بابا سر اینکه کدوم اتاق ، اتاق شما باشه کلی فکر کردیم ترجیح دادیم


اتاقی که تراس داره رو بزاریم واسه شما ( برخلاف نظر  من ) عصبانی


البته تا اون موقع شاید دوباره اتاقامونو عوض کنیم نیشخند چون من اون اتاق و دوست

داشتمچشمک


هر کسی میدیدمون واسه خونه تبریک میگفت و میگفت حالا دیگه وقتشه که

نی نی تون بیاد

دیگه هیچ بهونه ای ندارین

 

دلبندم زیاد پر حرفی نمیکنم


ولی اینو بدون من و بابا همیشه عاشقانه دوووووست داریم

و منتظریم که زود بیای پیشمون

 

 

بسلامتی اون روز عشقم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر
5 آذر 92 18:08
خونه نووووو مبارک هوراااااااااااااا ایشالا تو این خونه جدید حتما و حتما با اومدن نی نی خوشیاتون دوچندان میشه مرسی قربونت برم ایشالا خدا هیچ زنی و از نعمت مادر شدن محروم نکنه مخصوصآ من و تو عزیزم
سحر
29 آذر 92 13:29
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . . یلدای شما هم مبارک باشه جیگملم
مهناز مامان ترلان کوچولو
1 دی 92 20:50
خونه جدید مبارک مرسی عجقم